ZŁOŻONA MATERIA

Pamiętać jednak trzeba, że materia jest złożona i powikłana, trudno więc o proste recepty.W latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych niektóre uczelnie wyższe pozwalały studentom wybierać system oceniania: albo zwyczajne stopnie, albo zdał/nie zdał. Naukowcy wykorzystali tę okazję, aby porównać osiąg­nięcia studentów w obu systemach (na przykład Gold i in. 1971). Rezultaty rozmaitych badań były podobne: studenci uczyli się lepiej, gdy były wy­stawiane stopnie.Badania te objęły studentów, ale jaki byłby ich wynik w przypadku uczniów? W niezwykle interesujących badaniach Cullen z trojgiem współ­pracowników (Cullen i in. 1975) porównał osiągnięcia trzech grup uczniów szkoły średniej w zależności od rodzaju nagród zewnętrznych.

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)