ZACHĘCANIE UCZNIÓW

Zauważmy, że Hunter zachęcała uczniów, aby posługiwali się systemem sygnałów informujących, że czegoś nie rozumieją lub nie są pewni i tak wskazywali treści, które wymagają dodatkowych wyjaśnień. Hunter wspomi­na także, że „zdaniem niektórych nauczycieli te wszystkie sygnały to dzieci­nada, starsi zaś uczniowie mogą czuć się głupio lub czuć się dotknięci tego rodzaju formą kontroli”. Utrzymuje jednak, podobnie jak wielu doświad­czonych nauczycieli, że nawet w uczelni wyższej studenci skłonni są doceniać możliwość natychmiastowego pozbycia się fałszywych sądów i informacji, zamiast weryfikować je dopiero przy egzaminach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)