WPŁYW WIEDZY UPRZEDNIEJ

Wiedza dotycząca podawania i objaśniania uczniom wiadomości pocho­dzi z różnych dyscyplin wiedzy, głównie jednak z psychologii poznawczej psychologii przetwarzania informacji. Wkład wniosły również badania nad nauczaniem, te zwłaszcza, których przedmiotem było nastawienie, wykorzy­stanie wiedzy uprzedniej oraz wstępne uporządkowanie. Jeszcze inne badania podejmowały kwestię klarowności nauczania i zapału nauczyciela jako czyn­ników oddziałujących na efekty uczenia się. Oczywiście, z tej obfitości badań mogliśmy wybrać tylko kilka.Szczególnie w ostatniej dekadzie badacze zajmowali się wpływem wiedzy uprzedniej na naukę czytania, pisania i posługiwania się nowymi wiadomo­ściami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)