W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW

To naturalne i w większości przypadków korzystne, że rodzice przejmują się nauką dzieci. Coraz więcej publikacji pokazuje, że skuteczni nauczyciele potrafią wykorzystać rodzicielską troskę dla podniesienia wyników naucza­nia. Przypomnijmy, co  pisaliśmy o współpracy z rodzicami przy okazji zadawania prac domowych uczniów i jak dzięki tej współpracy można przedłużyć proces dydaktyczny. Liczne badania (np. Cooper 1989) wykazały, że jeśli nauczyciele wykazują zrozumienie dla troski rodziców o  wyniki nauczania, częściej informują ich o stopniach, zabiegają o poparcie domu dla szkolnego systemu nagród, to w rezultacie uczniowie częściej odrabiają prace domowe, rzadziej opuszczają lekcje, więcej czasu poświęcają na naukę — po prostu lepiej się uczą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)