W MIARĘ DOJRZEWANIA DZIECI

W miarę dojrzewania dzieci w coraz mniejszym stopniu uzależnione są od uczenia się enaktywnego, a w coraz większym korzystają z wyobrażeń i ope­racji symbolicznych. W zasadzie do siódmego roku życia dzieci uczą się pojęć przede wszystkim poprzez działanie. Między siódmym a jedenastym rokiem w dalszym ciągu opierają się na enaktywnym trybie uczenia się, ale jednocześnie zaczynają uczyć się pojęć dzięki kształtowaniu w umyśle ob­razów. Starsze dzieci wciąż uczą się obrazowo, ale w coraz większym stopniu korzystają z uczenia się symbolicznego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)