W EKSPERYMENTACH

W eksperymentach, w których pozwalano nauczycielom bez treningu w okazywaniu zapału nauczać w naturalnym dla nich stylu, zależ­ność nie wystąpiła”.Wydaje się, że istnieją pewne dowody na rzecz zapału jako czynnika oddziałującego na efekty uczenia się, chociaż badania wykazujące taką zależ­ność przeciwstawiały zapał „wygaszonemu zapałowi”, nie zaś naturalnemu stylowi nauczania. Na razie pozostaje dla nas tajemnicą zarówno natura zapału, jak i właściwe proporcje wykazywania go w nauczaniu.Model nauczania podającego, który wybraliśmy do zaprezentowania tu­taj, stanowi adaptację modelu Ausubela, opartego na wstępnym uporząd­kowaniu. Model ten wymaga, aby nauczyciel poprzedził podawanie wiado­mości zaprezentowaniem czynnika organizującego materiał, a podczas po­dawania wiadomości i potem podjął specjalne starania, aby wzbogacić i zin­tensyfikować procesy myślenia uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)