UPORZĄDKOWANIE WSTĘPNE

Dzięki temu, co nauczyciel robi, żeby wywołać nastawienie, uczniowie odrywają się od wcześniej wykonywanych czynności (przejście z innej praco­wni, uczenie się innego przedmiotu, zabawy na przerwie) i skupiają na przedmiocie nadchodzącej lekcji oraz zachęcają do czynnego w niej udziału. Nauczyciele mają swoje własne metody wywoływania nastawienia, ale żaden skuteczny nauczyciel nie pomija tego ważnego fragmentu lekcji.Należy się upewnić, czy uporządkowanie wstępne zajmuje naturalną po­zycję między wprowadzeniem do lekcji a podawanym materiałem, czy ma wystarczające oparcie w pierwszym i czy dostatecznie jest przystosowane do drugiego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)