SKUPIENIE PROGRAMÓW SZKOLNYCH

Programy szkolne skupione są na wiadomościach zorganizowanych w pewne całości, nazwane naukami przyrodniczymi, matematyką, językiem angielskim, naukami społecznymi. W konsekwencji identycznie jak dyscypliny wiedzy zorganizowana jest treść większości przewodników metodycznych, podręczników i testów, którymi posługują się nauczyciele. Doświadczony nauczyciel wie, że podawanie wia­domości skutecznie pomaga uczniom przyswoić sobie zestaw informacji, których nauczenia się wymaga społeczeństwo. Zadaniem tego rozdziału jest zaprezentowanie podającego modelu nau­czania i opowiedzenie, jak posługiwać się skutecznie tym modelem. Nie zabieramy głosu, ile to optymalnie czasu należy przeznaczyć na nauczanie podające. Traktujemy ów model jako pożyteczny sposób nauczania każdego przedmiotu i na każdym szczeblu nauczania. Przyjęliśmy pogląd, że to od sytuacji zależy, czy użycie modelu nauczania podającego jest właściwe. In­nymi słowy, na decyzję taką wpływać mają cele, które nauczyciel pragnie osiągnąć, i predyspozycje jego uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)