POSTĘPOWANIE NAUCZYCIELA

Tylko bardzo nieśmiałym ludziom sprawiłoby trudność stanąć przed kla­są i mówić przez 20 albo 30 minut. Ale mówić, to jeszcze nie znaczy nauczać. Najpierw trzeba się porządnie przygotować, a więc zdecydować, jakie treści podawać i jaki nadać im porządek, by wydały się uczniom logiczne, zrozumiałe i sensowne. Z zadań, które stają wówczas przed nauczycielem, najważniejsze są trzy:ustalenie celów i dobranie treści,ustalenie wiedzy uprzedniej uczniów i struktur poznawczych wiążą­cych się z przewidywanym materiałem nauczania, wybranie odpowiedniego czynnika organizującego materiał oraz usta­lenie sposobów wywołania nastawienia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)