PODAJĄC NOWY MATERIAŁ

Podając nowy materiał, wykorzystuje się specjalne techniki: łączniki, układy reguła — przykład — reguła, sygnalizowanie zmian metodycznych. Dyskusję, pytania i dialog nauczyciel wzbogaca i intensyfikuje myślenie uczniów, którego przedmiotem są nowe wiadomości.Zadania polekcyjne to przede wszystkim znalezienie odpowiednich metod kontroli przyswojenia wiedzy. Ponieważ uczniowie z większym prawdopodo­bieństwem uczą się tego, co spodziewają się znaleźć w sprawdzianach, należy kontrolować opanowanie zasadniczych pojęć, idei itd. Jeśli będziemy kontro­lować tylko zapamiętanie faktów, uczniowie nauczą się tylko faktów. Jeśli nauczyciel będzie sprawdzać wyżej zorganizowane czynności poznawcze, uczniowie przyswoją je sobie.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)