FAŁSZYWY POGLĄD

Fałszywego poglądu nie da się zmienić poprzez pro­ste przekazywanie uczniowi nowych wiadomości. By do zmiany takiej do­szło, potrzebny jest cały proces dydaktyczny, który uzmysłowi dziecku posia­dane schematy, pomoże ukształtować nowe pojęcia i przekształcić istniejące sposoby myślenia. Czasami chodzi       o jakiś pogląd,  ideę: „W moim pojęciu  nie ma nic nad­ zwyczajnego w działalności politycznej prezydenta”. Kiedy indziej — że nie potrafimy czegoś zrobić: „Nie mam pojęcia, jak to naprawić albo że mamy wyrobione o czymś zdanie: „Mam wyrobione pojęcie o stosowaniu kar w wychowaniu”. Gdy jednak terminu „pojęcie używamy w związku z nauczaniem lub uczeniem się, ma ono precyzyjne znaczenie i odnosi się do kategoryzowania wiedzy i doświadczenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)