EFEKTYWNOŚĆ ZAPAŁU

Na przykład Collins (1978) stworzył i zweryfikował pro­gram kształcenia mający nadać zachowaniu nauczycieli cechy zapału: ruch­liwość; zróżnicowana dykcja, uwzględniająca także naleciałości lokalne; har­monia ruchu; szerokie otwieranie oczu; częste i ostentacyjne rzucanie pytań; zróżnicowane i wyrażające emocje sposoby poruszania się; zróżnicowana mimika; dobór słów, zwłaszcza przymiotników; żywy, pozytywny stosunek do pomysłów i uczuć; tryskanie energią.Według Collinsa uczniowie nauczycieli, którzy odbyli trening zapału, mieli lepsze osiągnięcia od uczniów nauczycieli, którzy takiego treningu nie odbyli. Kiedy jednak w 1979 roku Bettencourt powtórzył badania Collinsa, nie uzyskał potwierdzenia jego wyników — obie grupy uczniów miały takie same osiągnięcia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)