EFEKTYWNOŚĆ LEKCJI

Efektywność lekcji podającej wymaga sztywnej struktury środowiska dy­daktycznego, dzięki czemu nauczyciel może skutecznie podawać i objaśniać wiadomości, a uczniowie słyszeć je i przyswajać. Do zadań przedlekcyjnych należą: dobór treści nauczania; wynalezienie stosownego czynnika organizującego materiał oraz dostosowanie jednego i drugiego do wiedzy uprzedniej uczniów.Należy nauczyć uczniów korzystania z lekcji podających.Klarowność podawanych wiadomości zależy zarówno od umiejętnego ich przekazywania, jak i od wiedzy przedmiotowej nauczyciela.Uporządkowanie wstępne pełni funkcje intelektualnego rusztowania dla przyswajanej nowej wiedzy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)