DOWODY Z BADAŃ

Badania udowodniły także, że małe dzieci pojmują złożone pojęcia prze­strzenne i czasowe. Dzieci pomiędzy trzecim a piątym rokiem życia pojmują takie relacje przestrzenne, jak: „z przodu”, „z tyłu”, „obok”, „razem”, „ponad”, „pomiędzy” oraz czasowe: „przedtem”, „potem”, „jednocześnie” (Friedman 1980). Człowiek uczy się pojęć przez całe życie, jednak jak to robi, zależy od wieku, rozwoju językowego i fazy rozwoju umysłowego.Bruner (1966) wyróżnia trzy odrębne tryby uczenia się:uczenie się przez działanie, zwane enaktywnym,uczenie się przez kształtowanie wyobrażeń (obrazów mentalnych), zwane ikonicznym (obrazowym), uczenie się poprzez sekwencje reprezentacji lub symboli abstrakcyj­nych, zwane

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)