DOBÓR TREŚCI

Większość rozpoczynających pracę nauczycieli szkoły średniej wciąż jesz­cze musi doskonalić swoją wiedzę z nauczanego przedmiotu; większość nau­czycieli szkół podstawowych nigdy nie opanuje w pełni wszystkich przed­miotów, na których opiera się realizowany przez nich program nauczania. Nauczycielom, którzy jednocześnie nauczają i studiują, najlepiej radzić, żeby dobierając treści, polegali na tekście programu, instrukcjach, poradnikach, materiałach metodycznych. Większość materiałów tego rodzaju przygotowali specjaliści w taki sposób, żeby uchwycić strukturę dyscypliny i wykorzystać opinie doświadczonych pedagogów, jaką wiedzą uprzednią prawdopodobnie dysponują uczniowie. W bibliotekach pedagogicznych nietrudno o takie ma­teriały.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)