DOBIERAJĄC POJĘCIA

Czy w materiale zawarte są serie wiadomości, czynności lub serie zdarzeń? Jeśli tak, to upewnij się, które z nich mają charakter pojęć; dla tych, które są pojęciami, znajdź miejsce na lekcji zbudowanej według modelu nauczania pojęć.Czy materiał wymaga od uczniów rozpoznawania części skła­dowych jakiejś całości? Jeśli tak, zastanów się, które z nich powinny być nauczane podobnie jak pojęcia, i znajdź dla nich miejsce na lekcji zbudowa­nej według modelu nauczania pojęć”. Dobierając pojęcia, pamiętajmy o wcześniej już poczynionej uwadze: nau­czanie pojęć wymaga czegoś więcej niż doprowadzenia uczniów do popraw­nego definiowania nowych słów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)