BADANIA NAD NAUCZANIEM

Służą one uwypukleniu cech istotnych pojęcia i czynią pojęci bardziej konkretnym z punktu widzenia uczniów. Dodatkowo służą jaki skuteczne narzędzie wydobywania z pamięci trwałej wiadomości, dzięki któ rym łatwiej przychodzi uczniom zrozumieć nowe pojęcia. Badania nad nauczaniem i uczeniem się pojęć wskazują, że pewne proce­dury dydaktyczne ułatwiają uczniom skuteczne opanowywanie pojęć. Z przedstawionych już badań oraz z szerokiego przeglądu badań nad za­stosowaniem w praktyce dydaktycznej teoretycznych zasad uczenia się pojęć (Martorełla 1982) wyprowadziliśmy osiem reguł postępowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, tu Dawid i jestem twórcą tego bloga. Znajduje się tu tematyka techniczna, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zdecydowanie zapraszam do lektury wpisów i zostawienie oceny w komentarzu 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)